24. februára 2014

Relax a pohoda s Mineral Beauty System

Ahojte! 

Na dnes som si pre vás pripravila naozaj lahôdku, reč bude o soli do kúpeľa, ktorú som vyhrala ešte kedysi dávno v súťaži s e-shopom BioBeauty.sk, ktorého kamennú predajňu môžete navštíviť v krásnom meste Pezinok, kde som prežila prvé dva roky môjho života a každoročne sa doň rada vraciam.





Milovníkom morskej soli do kúpeľa nemusím hovoriť, aký úžasný relax to je, keď sa po dlhom pracovnom (v mojom prípade školskom) týždni môže človek natiahnuť vo vani, pustí teplú vodu a nechá sa hýčkať všetkými tými skvelými prírodnými látkami, ktoré morská soľ do kúpeľa obsahuje. K tomu už len stačí naniesť na tvár kvalitnú pleťovú masku, do ruky vziať časopis a domáce kúpele sú na svete. Nemusíte nikam chodiť, nemusíte platiť vstupné do kúpeľov a hlavne nemusíte si robiť starosti s make-upom predtým než vyrazíte medzi ľudí - doma vás predsa nikto neuvidí a je jedno či máte mastné vlasy alebo veľkú vyrážku medzi očami. 


Keďže som človek, ktorý rád spôsobuje radosť priateľom a rodine, jednu soľ do kúpeľa som podarovala babičke, ktorá ich rovnako ako ja už dlhé roky miluje a druhú som venovala do minulej veľkej giveaway. Sebe som dopriala kľudný kúpeľ a pohodu so soľami do kúpeľa s vôňou exotickej maracuje a oceánu. 


Modrá soľ do kúpeľa Mineral Beauty System s vonnými esenciálnymi olejmi sa pýši obsahom až 26 minerálov a to draslíka, sodíka, horčíka, chlóru, brómu, vápnika, zinku, selénu a mnohými ďalšími. Nielenže majú všetky obsiahnuté minerály pozitívny účinok na našu nervovú sústavu, takisto pomáhajú regenerovať pokožku, udržiavajú ju pružnú a hebkú, čo môžem jedine potvrdiť. Táto soľ by mala pokožku čistiť a revitalizovať, pomôcť od bolestí chrbta a uvoľniť svalové napätie. Skvelý pocit letnej pohody na pláži navodí jemná vôňa oceánu. Po 20-minútovou kúpeli s prídavkom prírodnej morskej soli do kúpeľa som sa cítila ako znovuzrodená. 


Svetlozelená soľ do kúpeľa rovnakej značky má vôňu exotickej maracuje a jej účinky sú totožné s modrou soľou. Je teda len na vás, ktorú z ponúkaných vôní uprednostníte, v e-shope BioBeauty ich nájdete viac než dosť. Obidve soli vode dodajú krásny farebný nádych, modrá soľ vám vyčarí oceán priamo vo vašej vani. Morská soľ do kúpeľa Mineral Beauty System zanechá na pokožke jemný film, čo je jej prirodzenou vlastnosťou. Ako je o soliach známe, majú na pokožku tela samočistiaci účinok a preto nie je nutné použiť mydlo či sprchový gél. 




Aký je váš vzťah k soliam do kúpeľa? Ste rovnako ako ja ich milovníčkami, alebo sú vaše skúsenosti v tejto oblasti ešte v plienkach? Ako vyzerá váš víkendový relax keď máte kúpeľňu samé pre seba?


Hodnotenie produktu - 1 alebo must-have produkt

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)