17. septembra 2015

Jesenné radovánky

Čaute krásky!
Síce nám ešte ostáva pár slnečných dní, no čochvíľa leto nahradí upršaná jeseň. Pre niekoho môže byť sychravé počasie dôvodom na depku, no my fashion maniaci sa nenecháme odradiť. Aj túto jeseň prinášam pár tipov na skvelé fashion & beauty must-haves. Ja sama som nekonečným milovníkom šálov, šatiek a všetkého, čo sa dá omotať okolo krku a k čomu sa môžem pritúliť a zahriať sa. Aby ma úplne neovládla jesenná depresia, siaham po najrôznejších voňavých sviečkach, ktoré vedia krásne spríjemniť dlhý chladný večer.

Aktuálne u mňa takmer nonstop horí slávna Yankee Candle, aj keď musím povedať, že je to skôr z núdze cnosť, pretože som ju dostala do daru a bola by škoda keby nenaplnila svoje životné poslanie. Inak ale túto značku voňavých záležitostí príliš neobľubujem, nejako si z ponuky nedokážem vybrať vôňu, ktorá by ma skutočne chytila za srdce. Holt, opäť si raz vyšľapávam vlastný chodníček bez ohľadu na blogerské trendy. Ale späť k jeseni. Už tak nejako tradične pre mňa jeseň znamená obdobie tlmenej farebnosti. Rada siaham po prírodných a zemitých farbách, ktoré sa pre toto obdobie skvele hodia. Veď konieckoncov jesenné trendy sa opakujú a výnimkou nebude ani rok 2015. Farby ako červená, zlatá, oranžová ma sprevádzajú predovšetkým v líčení či už v podobe laku na nechty alebo rúžu. I keď, červený rúž je u mňa každodenná klasika bez ohľadu na počasie za oknom.








Prezraďte mi - ako vyzerá vaše jesenné líčenie a šatník nadchádzajúcich dní? Máte svoje obľúbené produkty alebo farby?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)